Sekretarz Miasta i Gminy
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
06-330 Chorzele
ul. Stanisława Komosińskiego 1
pokój nr 25
Sekretarz Miasta i Gminy Chorzele zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę.
Sekretarzowi Miasta i Gminy Burmistrz może powierzyć prowadzenie określonych spraw Gminy w swoim imieniu.
Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta i Gminy należą:
-
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz planu pracy Urzędu;
-
Przygotowywanie do podpisu Burmistrza projektów decyzji administracyjnych postanowień i zaświadczeń;
-
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu w zakresie organizacji pracy;
-
Wykonywanie zadań z zakresu obronności i obrany cywilnej;
-
Prowadzenie kontroli przestrzegania przez pracowników Urzędu dyscypliny pracy, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej;
-
Opracowywanie projektów Statutu Miasta i Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Regulaminu Pracy Urzędu i przedkładanie ich Burmistrzowi i Radzie Miejskiej,
-
Rozpatrywanie skarg i wniosków radnych i obywateli, interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
-
Zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa i obsługą prawną Urzędu;
-
Prowadzenie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych,
-
Klasyfikowanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy;
-
Jako Pełnomocnik wyborczy Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w Ostrołęce prowadzenie spraw związanych z wyborami do Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa Mazowieckiego, Burmistrza, posłów do Parlamentu Europejskiego, do sejmu i senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzanie referendum ogólnokrajowego i lokalnego;
-
Jako Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych prowadzenie spraw związanych ze sprawdzeniem osób zatrudnianych na stanowiska pracy związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych.
-
Jako Pełnomocnik Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem normy ISO 27001.
-
Opracowywanie informacji w zakresie pracy i funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy;