URZĄD MIASTA I GMINY CHORZELE

 

06-330 CHORZELE, UL Stanisława Komosińskiego 1

TEL (0-29) 751 51 61

KARTA INFORMACYJNA

Wniosek o przesunięcie terminu płatności

 

Organ właściwy: Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele

Symbol Sprawy:

Fn-312p

 

06-330 Chorzele ul. Ogrodowa 7

tel.: (0-29) 751 65 35, pokój nr 15

 

 

Osoba odpowiedzialna:

Renata Lubowiedzka, Aneta Bacławska

I

Podstawa Prawna

1

Ordynacja Podatkowa z dnia 29 sierpnia 1997 r. /Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60/

2

Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych z dnia 12 stycznia 1991 r. /Dz. U. z 2004 r. Nr 281, poz. 2782/

3

Ustawa o podatku rolnym z dnia 15 listopada 1984 r. /Dz. U. z 2003 r. Nr 110, poz. 1039/

4

Ustawa o podatku leśnym z dnia 30 października 2002 r. /Dz.U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1682/

5

Kodeks Postępowania Administracyjnego tekst jednolity Dz. U, z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm./

6

Komunikat Prezesa GUS w sprawie średniej ceny żyta za okres pierwszych trzech kwartałów danego roku

II

Wymagane dokumenty

 

Wniosek o przesunięcie terminu płatności

III

Opłaty

 

 

IV

Termin załatwienia sprawy

 

Do 30 dni od daty złożenia wniosku

V

Jednostka odpowiedzialna

1

Skarbnik Miasta i Gminy

2

Referat Finansowy

3

Renata Lubowiedzka, Aneta Bacławska

VI

Tryb odwoławczy

 

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele w terminie 14 dni.

Odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu.

VII

Forma załatwienia sprawy

 

Wydanie decyzji

VIII

Formularz do pobrania

 

Wniosek o przesunięcie terminu płatności