Dodatek węglowy – informacja o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy
 
Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o dodatku węglowym, w związku z art. 36 par. 1, par. 2, art. 49 par. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzelach zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego składanych od dnia 18 sierpnia 2022r. ulega przedłużeniu i nastąpi w terminie do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Powodem przedłużenia postępowania jest oczekiwanie na przekazanie przez Wojewodę Mazowieckiego środków na realizację wypłat dodatków węglowych.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Chorzele i jego realizacja uzależniona jest od otrzymania środków od Wojewody Mazowieckiego.
 
 
 
                                                                                                                             Bogna Rasińska
                                                                                                              Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                                               w Chorzelach