Informujemy, że od 01.04.2012r. istnieje możliwość komunikacji z Urzędem w nowy sposób - za pośrednictwem platformy e-urząd wdrożonej w ramach projektu "e-Chorzele Urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier" zrealizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Platforma e-Urząd umożliwia Państwu o wiele więcej, niż tylko możliwość złożenia pisma drogą elektroniczną. Po założeniu konta będą Państwo mogli obserwować cały "cykl życia" Państwa sprawy w urzędzie - informacje o osobie zajmującej się jej realizacją, przewidywany termin załatwienia oraz drogą elektroniczną uzyskac odpowiedź.
Platforma e Urząd dostępna jest pod adresem:
esp.gminachorzele.pl/edicta-esp/
zachęcamy Państwa do zakładania kont i kontaktów z Urzędem Miasta i Gminy
Nadal aktualny pozostaje dotychczasowy sposób kontaktowania się z Urzędem poprzez platformę ministerialną e-PUAP
Kliknięcie w poniższy link spowoduje przekierowanie Państwa do strony, na której będą Państwo mogli złożyć drogą elektroniczną wniosek do Urzędu Miasta i Gminy Chorzelach za jej pośrednictwem
Aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na
Elektronicznej Platformie Usług Publicznych (ePUAP).
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konto jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu
3. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP