Kliknięcie w poniższy link spowoduje przekierowanie Państwa do strony, na której będą Państwo mogli złożyć drogą elektroniczną wniosek do Urzędu Miasta i Gminy Chorzelach za jej pośrednictwem
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach na platformie e-PUAP  

 Aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na

  Elektronicznej Platformie Usług Publicznych (ePUAP).
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konto jest bezpłatne 

 

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30 – 15:30) do Sekretariatu instytucji mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul.  Stanisława Komosińskiego 1  w Chorzelach na następujących nośnikach danych:
     a. Pamięć masowa USB 2.0
     b. Płyta CD, DVD
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

3. Akceptowalne formaty załączników to:
    a. DOC, RTF
    b. XLS
    c. CSV
    d. TXT
    e. GIF, TIF, BMP, JPG
    f. PDF
    g. ZIP

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.