zgodnie z załączonym do niniejszej uchwały załącznikiem nr 1.
Ustala się wydatki budżetu gminy w wysokości 40.929.041,06 zł, z tego:
zgodnie z załączonym do niniejszej uchwały załącznikiem nr 2.
a) wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 2a.
Ustala się wydatki majątkowe na 2012 rok w wysokości 13.518.465,87 zl, zgodnie z załącznikiem nr 3.
1. Ustala się deficyt budżetu gminy w wysokości 5.221.990,00 zł, który sfinansowany zostanie przychodami pochodzącymi z zaciągniętych kredytów.
Ustala się przychody w wysokości 9.782.465,00 zł,
Ustala się rozchody w wysokości 4.560.475,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.
Ustala się rezerwę ogólną w wysokości 83.500 zł
Ustala się rezerwy celowe w wysokości 66.500 zł, z tego:
a) na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w wysokości 66.500 zł.
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.
Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań powierzonych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 6.
Ustala się dochody w kwocie 130.000 zł z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu oraz wydatki w kwocie 110.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, zgodnie z załącznikiem nr. 7.
Ustala się wydatki w kwocie 20.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem nr. 7.
1. Ustala się plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych:
przychody - 3.310.420 zł, koszty - 3.310.420 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8.
§8
Ustala się dotacje udzielone z budżetu gminy podmiotom należącym i nie należącym do sektora finansów publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 9.
§9
Ustala się plan dochodów oświatowych jednostek budżetowych i wydatków nimi sfinansowanych na 2012 rok w załączniku Nr 10.
§10
Ustala się limity zobowiązań z przeznaczeniem na:
pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w kwocie 9.782.465,00 zł,
finansowanie planowanego deficytu w kwocie 5.221.990,00 zł
spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 4.560.475,00 zł.
Upoważnia się Burmistrza do:
zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 9.782.465,00 zł.
dokonywania zmian planu wydatków przeznaczonych na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu.
lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy
Część opisowa uchwały wraz z załącznikami w formie elektronicznej:
Część opisowa oraz załączniki do uchwały budżetowej 2012 | ||
Typ dokumentu: | Plik pdf |
U c h w a ł a | w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chorzele na lata 2012-2020 | |
Typ dokumentu: | Plik pdf |
|
U c h w a ł a | w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chorzele na lata 2012-2020 | |
Typ dokumentu: | Plik pdf |
|
U c h w a ł a | w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chorzele na lata 2012-2020 | |
Typ dokumentu: | Plik pdf |
|
U c h w a ł a | w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Chorzele na lata 2012-2020 | |
Typ dokumentu: | Plik pdf |
|