Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego 
  mgr Sylwia Drężek

Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
06-330 Chorzele
ul. Stanisława Komosińskiego 1 
pokój nr 24
 

Do obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należą:

 

  1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz propozycji do planu pracy Urzędu,
  2. Opracowanie projektów programów gospodarczych i budżetu Miasta i Gminy
  3. Przygotowywanie do podpisu Burmistrza projektów decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń.
  4. Rozpatrywanie skarg i wniosków radnych i obywateli, interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
  5. Wykonywanie zadań z zakresu obronności i obrony cywilnej;
  6. Współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  7. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań;
  8. Przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań
  9. Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie Miasta i Gminy;
  10. Opracowywanie zakresów czynności dla pracowników poszczególnych stanowisk pracy w Referacie;
  11. Prowadzenie akt stanu cywilnego na podstawie przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego dotyczące narodzin, małżeństwa oraz zgonu;
  12. Przyjmowanie oświadczeń wolio wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznaniu dziecka;
  13. Prowadzenie skorowidzów akt stanu cywilnego oraz wydawanie odpisów tych akt.
  14. bieżący nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Referatu.
  15. wykonywanie wszystkich innych poleceń wydanych przez Burmistrza i bezpośrednich przełożonych.