Urząd Stanu Cywilnego w Chorzelach ul. Stanisława Komosińskiego 1
tel. (29) 751 65 43
               

            Wydanie odpisu zupełnego, skróconego aktu stanu cywilnego lub zaświadczenia

 
Miejsce złożenia i odbioru:
Urząd Stanu Cywilnego w Chorzelach,  ul. Stanisława Komosińskiego 1
 
Osoba odpowiedzialna:
Sylwia Drężek – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
 
UWAGA! Osoby posiadające podpis elektroniczny lub profil zaufany ePUAP mogą złożyć powyższe wnioski drogą elektroniczną poprzez elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej
Informujemy, że odpis aktu stanu cywilnego w formie elektronicznej może być wykorzystany wyłącznie w systemach informatycznych instytucji, do których jest przekazywany. Wydruk takiego odpisu nie jest dokumentem urzędowym.
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o wydanie odpisu skróconego / zupełnego aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu.
2.Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.
3.Do wglądu: dokument tożsamości wnioskodawcy.
Opłaty:
Opłatę należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach lub bezpośrednio w kasie Urzędu.
Termin odpowiedzi:
7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku.
10 dni roboczych dla odpisów z aktów sporządzonych w innych urzędach stanu cywilnego na terenie RP.
Tryb odwoławczy:
 
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Uwagi:
Podstawa prawna: