Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1
tel. (29) 751 65 40
 
Wniosek o wydanie zaświadczenia 
 (Nazwa sprawy)
 
Organ właściwy: Symbol Sprawy:
Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele 5345
 

OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
Tomasz Filipowicz, Referat Spraw Obywatelskich

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
 
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pokój Nr 23
 

PODSTAWA PRAWNA (wymagania prawne)  

WYMAGANE DOKUMENTY OPŁATY
  Opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł wnosi się w kasie Urzędu Miasta i Gminy Chorzele lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Chorzele. Nr rachunku: 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Czynność wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego jest wykonywana niezwłocznie w chwili zgłoszenia
 

TRYB ODWOŁAWCZY
Do 7 dni.
 

UWAGI