Informujemy, że:
-
Administratorem danych jest Gmina Chorzele, której przedstawicielem jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele. Siedziba Administratora znajduje się na ul. Stanisława Komosińskiego 1, w Chorzelach (kod pocztowy: 06-330), tel.: +48 (29) 751-65-40 , adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl.
-
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest mgr Magdalena Piórkowska, tel.: +48(29)751-65-62, adres e-mail: m.piorkowska@chorzele.pl.
-
Celem zbierania danych osobowych przez Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach jest dopełnienie obowiązków gminy określonych w przepisach prawa i wynikających z postanowień ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz niezbędnych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
-
W przypadku realizacji zadań ustawowych obowiązek podania danych wynika z określonych przepisów prawa, w pozostałych przypadkach udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Powyższe prawa przysługują Pani/Panu również w stosunku do osób, nad którymi sprawowana jest opieka.
-
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa (przykładowo: dane dotyczące utraconego dowodu osobistego – skradzionego lub zagubionego – będą przekazywane do Systemu Informacyjnego Schengen II na podstawie ustawy o udziale Rzeczypospolitej Polskiej w Systemie Informacyjnym Schengen oraz Wizowym Systemie Informacyjnym).
-
Na podstawie odpowiednich przepisów prawa Administrator może przekazywać poszczególne dane do państwa trzeciego. Dane nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
-
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków gminy (bądź do chwili cofnięcia zgody na przetwarzanie danych/do chwili wygaśnięcia umowy).