Informujemy, że:
 
  1. Administratorem danych jest Gmina Chorzele, której przedstawicielem jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele. Siedziba Administratora znajduje się na ul. Stanisława Komosińskiego 1, w Chorzelach (kod pocztowy: 06-330), tel.: +48 (29) 751-65-40 , adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl.
 
  1. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest mgr Magdalena Piórkowska, tel.: +48(29)751-65-62, adres e-mail: m.piorkowska@chorzele.pl.
 
  1. Celem zbierania danych osobowych przez Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach jest dopełnienie obowiązków gminy określonych w przepisach prawa i wynikających z postanowień ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz niezbędnych dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
 
  1. W przypadku realizacji zadań ustawowych obowiązek podania danych wynika z określonych przepisów prawa, w pozostałych przypadkach udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
 
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Powyższe prawa przysługują Pani/Panu również w stosunku do osób, nad którymi sprawowana jest opieka.
 
  1. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa (przykładowo: dane dotyczące utraconego dowodu osobistego – skradzionego lub zagubionego – będą przekazywane do Systemu Informacyjnego Schengen II na podstawie ustawy o udziale Rzeczypospolitej Polskiej w Systemie Informacyjnym Schengen oraz Wizowym Systemie Informacyjnym).
 
  1. Na podstawie odpowiednich przepisów prawa Administrator może przekazywać poszczególne dane do państwa trzeciego. Dane nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych.
 
  1. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków gminy (bądź do chwili cofnięcia zgody na przetwarzanie danych/do chwili wygaśnięcia umowy).