Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

Sekretarz

 

Sekretarz Miasta i Gminy

 

Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
06-330 Chorzele
ul. Stanisława Komosińskiego 1

pokój nr 25


Sekretarz Miasta i Gminy Chorzele zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę.

Sekretarzowi Miasta i Gminy Burmistrz może powierzyć prowadzenie określonych spraw Gminy w swoim imieniu.

 

Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta i Gminy należą:

 

  1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz planu pracy Urzędu;
  2. Przygotowywanie do podpisu Burmistrza projektów decyzji administracyjnych postanowień i zaświadczeń;
  3. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu w zakresie organizacji pracy;
  4. Wykonywanie zadań z zakresu obronności i obrany cywilnej;
  5. Prowadzenie kontroli przestrzegania przez pracowników Urzędu dyscypliny pracy, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej;
  6. Opracowywanie projektów Statutu Miasta i Gminy, Regulaminu Organizacyjnego Regulaminu Pracy Urzędu i przedkładanie  ich Burmistrzowi i Radzie Miejskiej,
  7. Rozpatrywanie skarg i wniosków radnych i obywateli, interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
  8. Zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa i obsługą prawną Urzędu;
  9. Prowadzenie i udostępnianie zbiorów przepisów prawnych,
  10. Klasyfikowanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy;
  11. Jako Pełnomocnik wyborczy Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w Ostrołęce prowadzenie spraw związanych z wyborami do Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa Mazowieckiego, Burmistrza, posłów do Parlamentu Europejskiego, do sejmu i senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzanie referendum ogólnokrajowego i lokalnego;
  12. Jako Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych prowadzenie spraw związanych ze sprawdzeniem osób zatrudnianych na stanowiska pracy związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych.
  13. Jako Pełnomocnik Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem normy ISO 27001.
  14.  Opracowywanie informacji w zakresie pracy i funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy;




 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-05-25
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-05-25 13:26
Modyfikacja Marek Rosa - Podinspektor ds. obsługi informatycznej 2024-01-19 08:01
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 09:34:21
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.