XML

Komisje Rady Miejskiej

Rada Miejska kontroluje działalność Burmistrza, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy; w tym celu powołuje ze swego grona Komisję Rewizyjną oraz inne komisje stałe i doraźne.

 

 

Do zadań komisji stałych należy między innymi :

  1. rozpatrywanie materiałów i przygotowanie opinii do problemów będących przedmiotem obrad Rady, zgodnie ze swoją właściwością,
  2. realizacja planów pracy zatwierdzonych przez Radę,
  3. opiniowanie projektów uchwał Rady zgodnie ze swoją właściwością,
  4. kontrola realizacji uchwał Rady,
  5. kontrola działalności gminnych jednostek organizacyjnych,
  6. współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy,

W ramach pracy Rady Miejskiej w Chorzelach działa 6 następujących Komisji:
1. Komisja Rewizyjna
2. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
3. Komisja Budżetu, Gospodarki, Mienia Komunalnego i Budownictwa
4. Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Spraw Socjalnych
5. Komisja Bezpieczeństwa, Porządku i Ochrony Środowiska
6. Komisja Rolnictwa, usług i Zaopatrzenia.

 
 

Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-13
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:36
Modyfikacja Justyna Smolińska - Użytkownik 2024-06-14 14:07