XML

2012 rok

Chorzele, dnia 18.01.2013 r.

 

SPRAWOZDANIE Z  WYKONANIA KONTROLI ZARZĄDCZEJ - 2012 ROK

Zestawienie zawiera wykaz przeprowadzonych kontroli planowych, problemowych i doraźnych przeprowadzonych w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach w 2012 roku. Kontrola zarządcza miała na celu zbadanie podejmowanych działań  pod kątem realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, ich efektywność, oszczędność i terminowość.

Biorąc pod uwagę określoną w art. 68 ust. 1 ustawy  z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm) definicję kontroli zarządczej, za najistotniejszy element kontroli zarządczej w jednostce samorządu terytorialnego należy uznać system wyznaczania celów i zadań dla samorządowych jednostek organizacyjnych, a także system monitorowania realizacji wyznaczonych celów i zadań.

Osoba odpowiedzialna za kontrolę Agnieszka Cichorska - od 08.08.2012 do 31.12.2012 roku.

L.p.

Typ kontroli

Miejsce kontroli

Termin kontroli

Temat i zakres kontroli

1

Kontrola doraźna w Publicznej Szkole Podstawowej w Krukowie

PODSTAWA PRAWNA

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy  Chorzele Nr 10/2011 z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie ustalenia regulaminu kontroli zarządczej.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Krukowie

 

 

1) 20.08.2012 r.- 24.08.2012 r. przedłużony do 30.08.2012 r.

1Ustalenie stanu faktycznego w sprawie zatrudnienia osoby na stanowisku opiekuna- wychowawcy.

 Kontrolę rozszerzono o gospodarkę finansową, zatrudnienie i wynagradzanie pracowników w Publicznej Szkole Podstawowej w Krukowie.

2. Kontrolą w Publicznej Szkole Podstawowej w Krukowie zostały objęte obszary zabezpieczeń Szkoły, jak również dostępu pracowników do poszczególnych pomieszczeń w Szkole.  

 

2

Problemowa kontrola zarządcza wydawania decyzji administracyjnych w oparciu o kryteria legalności , celowości, rzetelności i gospodarności we wszystkich komórkach organizacyjnych Urzędu.

PODSTAWA PRAWNA

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele Nr 10/2011 z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie ustalenia regulaminu kontroli zarządczej.

 

Poszczególne referaty i wydział  Urzędu  Miasta i Gminy w Chorzelach.

 

08.08.2012 r. do 31.08.2012 r. przedłużono do 12.09.2012 r.

 

Kontroli poddano dokumentację, dotyczącą prowadzonych postępowań administracyjnych  na poszczególnych  stanowiskach pracy przez poszczególne referaty i wydział.

 

3

Kontrola przeprowadzanych w 2011 roku przez Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.

 

PODSTAWA PRAWNA

Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele Nr 10/2011 z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie ustalenia regulaminu kontroli zarządczej.

Referat Rozwoju Miasta i Gminy Chorzele Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach

19.10.2012 r.- 09.11.2012 r.

Kontrolą objęto realizacje zamówień publicznych w roku 2011:

- wewnętrzne uregulowania prawne dotyczące stosowania procedur w zakresie udzielania zamówień publicznych,

Prawidłowości stosowanych procedur udzielania zamówień publicznych i ich zgodności z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych a w szczególności: przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, prawidłowość zawierania umów.

 

Kontrole ujęte w Planie kontroli zarządczej na 2012 rok dotyczące kontroli Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach w zakresie: kontroli budżetu Miasta i Gminy Chorzele, w zakresie zgodności realizacji z planem finansowym w 2012roku; spraw związanych z ustalaniem i poborem podatków i opłat lokalnych zostały przesunięte na kolejne okresy sprawozdawcze.

Sporządziła: Agnieszka Cichorska.

 

 

Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłAdmin Admin - Admin2013-03-06
Publikujący Admin Admin - Admin 2013-03-06 08:19