XML

Zarządzenie 16/2023

Zarządzenie nr 16/2023
Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele
z dnia 19 stycznia 2023r.
 
w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i uzupełniającego do oddziałów sportowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach na rok szkolny 2023/2024
 
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
 Ustala się terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2023/2024 do oddziałów sportowych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach:
Lp. Czynność Postępowanie rekrutacyjne Postępowanie uzupełniające
1 Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału sportowego wraz                                z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę                  w postępowaniu rekrutacyjnym od 20.02.2023r.                     do 10.03.2023r. od 18.04.2023r.     do 25.04.2023r.
 
2
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną  wniosków o przyjęcie do oddziału sportowego i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do 17.03.2023r. do 27.04.2023r.
3 Przeprowadzenie prób sprawności fizycznej. Do prób sprawności fizycznej przystępują tylko Ci kandydaci, którzy posiadają bardzo dobry stan zdrowia potwierdzony orzeczeniem lekarskim wydanym przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej do 27.03.2023r. do 12.05.2023r.
4 Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej do 29.03.2023r. do 16.05.2023r.
 
5
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych              i niezakwalifikowanych do 30.03.2023r. do 19.05.2023r.
6 Potwierdzenie przez rodzica/opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia                  w postaci pisemnego oświadczenia od 31.03.2023r.                     do 07.04.2023r. od 22.05.2023r.    do 24.05.2023r.
 
7
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 08.04.2023r. 26.05.2023r.
 
 
§ 3.
 Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach.
§ 4.
Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach.
§ 5.
 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele
Beata Szczepankowska
 
 
Załączniki:
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zarządzenie nr 16 2023. Plik doc 17.88 KB
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłAdmin Admin - Admin2023-01-19
Publikujący Patryk Sobolewski - Administrator BIP 2023-01-20 09:23
Modyfikacja Patryk Sobolewski - Administrator BIP 2023-01-20 09:20