Jesteś tutaj:
Sekretarz
Sekretarz Miasta i Gminy
Magda Pawliszewska
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
06-330 Chorzele
ul. Stanisława Komosińskiego 1
pokój nr 25
Sekretarz Miasta i Gminy Chorzele zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę.
Sekretarzowi Miasta i Gminy Burmistrz może powierzyć prowadzenie określonych spraw Gminy w swoim imieniu.
Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta i Gminy należą:
1) zapewnienie zgodności działania Urzędu z obowiązującymi przepisami;
2) organizacja pracy Urzędu i koordynacja działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
3) współpraca z Burmistrzem Miasta i Gminy Chorzele w zakresie kształtowania polityki kadrowej w Urzędzie;
4) wdrażanie i nadzorowanie zmian organizacyjnych w Urzędzie;
5) nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki;
5) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
6) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy pracowników;
7) prowadzenie narad pracowniczych, szkoleń, koordynowanie doskonalenia zawodowego w Urzędzie;
8) opracowanie systemu ocen pracowników i kierowników jednostek podległych;
9) przygotowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących służby przygotowawczej;
10) prowadzenie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników;
11) pełnienie funkcji opiekuna praktyk zawodowych odbywanych w Urzędzie;
10) koordynacja kontroli zarządczej;
11) sprawowanie kontroli wewnętrznej;
12) nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych;
13) organizacja wyborów do Sejmu, Senatu, na Prezydenta RP, do Parlamentu Europejskiego, organów samorządowych, referendum oraz ławników;
14) nadzór nad opracowywaniem projektów i aktualizacji Statutu Gminy, Regulaminu Organizacyjnego i Regulaminu Pracy Urzędu innych regulaminów regulujących pracę w Urzędzie;
15) nadzór nad rozpatrywaniem i przygotowaniem odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje obywateli, interpelacje i zapytania radnych oraz wnioski komisji;
16) przygotowywanie upoważnień dla Zastępcy Burmistrza, kierowników komórek organizacyjnych Urzędu oraz pełnomocnictw dla dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy;
17) potwierdzanie własnoręczności podpisów obywateli zgodnie z upoważnieniem Burmistrza;
18) podpisywanie zaświadczeń wydawanych na podstawie dokumentów znajdujących się w Urzędzie - w granicach umocowania otrzymanego przez Burmistrza;
19) prowadzenie postępowań o udostępnienie informacji publicznej na wniosek, w tym wydawania decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej oraz w oparciu o upoważnienie;
20) nadzorowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem Sesji Rady Miejskiej;
21) sporządzanie zbiorczego sprawozdania z działalności Burmistrza w okresie między Sesjami;
22) współpraca z jednostkami pomocniczymi i jednostkami organizacyjnymi Gminy;
23) prowadzenie spraw w zakresie oświadczeń majątkowych składanych przez pracowników Urzędu, jednostek organizacyjnych Gminy, radnych Rady Miejskiej w Chorzelach;
24) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów kapitalnych oraz bieżących remontów budynku Urzędu;
25) wykonywanie zadań związanych z ewidencją grobów i cmentarzy wojennych oraz współpraca z Instytutem Pamięci Narodowej w sprawie niejawnych meldunków i kryptonimów osób pomordowanych;
26) prowadzenie dokumentacji związanej z „Rejestrem Korzyści pracowników Urzędu”;
27) potwierdzanie zawarcia umów dzierżawy zawartych na co najmniej 10 lat, zgodnie z ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników;
28) nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z realizacją funduszu sołeckiego;
29) kierowanie i organizowanie pracy Wydziału Organizacyjnego i wykonywanie wszystkich związanych z tym czynności;
30) nadzór i koordynowanie działań związanych z obsługą prawną Urzędu;
31) nadzór i koordynowanie działań związanych z prowadzeniem audytu wewnętrznego w Urzędzie;
32) wykonywanie Zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy w Chorzelach;
33) wykonywanie innych poleceń Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele, mieszczących się w ramach wykonywanych zadań;
34) wykonywanie innych poleceń zleconych przez Burmistrza.