Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY CHORZELE
 
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu uchwały Nr 33/VII/24 Rady Miejskiej w Chorzelach z dnia 5 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Chorzele oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu w/w planu ogólnego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego Gminy Chorzele w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 listopada 2024 roku.
Wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wzór formularza, na którym składa się wniosek, został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny:
Wnioski mogą być składane:
  • w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta i Gminy Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele,
  • za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@chorzele.pl,
  • w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Miasta i Gminy Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, pok. nr 2.
Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele.
Zachęcamy do zapoznania się z materiałami udostępnionymi na stronach internetowych Ministerstwa Rozwoju i Technologii w których zawarte są objaśniania do formularza oraz informacje dotyczące planu ogólnego.
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłAdmin Admin - Admin2024-10-28
Publikujący Marek Rosa - Podinspektor ds. obsługi informatycznej 2024-10-28 10:50
Modyfikacja Marek Rosa - Podinspektor ds. obsługi informatycznej 2024-10-28 10:50
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 08:31:27
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.