Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Komisje Rady Miejskiej

Rada Miejska kontroluje działalność Burmistrza, gminnych jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Gminy; w tym celu powołuje ze swego grona Komisję Rewizyjną oraz inne komisje stałe i doraźne.

 

 

Do zadań komisji stałych należy między innymi :

  1. rozpatrywanie materiałów i przygotowanie opinii do problemów będących przedmiotem obrad Rady, zgodnie ze swoją właściwością,
  2. realizacja planów pracy zatwierdzonych przez Radę,
  3. opiniowanie projektów uchwał Rady zgodnie ze swoją właściwością,
  4. kontrola realizacji uchwał Rady,
  5. kontrola działalności gminnych jednostek organizacyjnych,
  6. współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy,

W ramach pracy Rady Miejskiej w Chorzelach działa 6 następujących Komisji:
1. Komisja Rewizyjna
2. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
3. Komisja Budżetu, Gospodarki, Mienia Komunalnego i Budownictwa
4. Komisja Kultury, Oświaty, Zdrowia i Spraw Socjalnych
5. Komisja Bezpieczeństwa, Porządku i Ochrony Środowiska
6. Komisja Rolnictwa, usług i Zaopatrzenia.

 
 

Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-13 00:00
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:36
Modyfikacja Justyna Smolińska - Użytkownik 2024-06-14 14:07
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 10:55:25
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.