MENU GŁÓWNE
Dostępność
RADA MIEJSKA
BURMISTRZ
URZĄD
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE/ POMOCNICZE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
FINANSE I MIENIE
POLITYKI I PROGRAMY
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
WYBORY
INNE
Spisy
PLAN OGÓLNY GMINY
Preferencyjna Sprzedaż Węgla
Jesteś tutaj:
Zatwierdzenie podziału nieruchomości
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1
tel. (29) 751 65 40
Zatwierdzenie podziału nieruchomości
Organ właściwy: | Symbol Sprawy: |
Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele | 6831 |
- OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
- Emilia Rudzińska-Smolińska, Wydział Rozwoju
- MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
- Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pokój Nr 2
- PODSTAWA PRAWNA (wymagania prawne)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.)
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663)
- Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
- Dokumenty potwierdzające prawo własności do dzielonej nieruchomości (kopia aktu notarialnego, kopia wypisu z rejestru gruntów, kopia wypisu z księgi wieczystej, kopia postanowienia sądowego).
- Kopia decyzji o warunkach zabudowy bądź lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział.
- Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
- Mapa z projektem podziału z wykazem zmian gruntowych (jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW także z wykazem synchronizacyjnym ) – 4egz.(ilość egzemplarzy w zależności od ilości właścicieli).
- Ew. pełnomocnictwo, jeżeli inwestor reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika.
- Dowód wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 17 zł od złożonego dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jego odpisu, wypisu).
- OPŁATY
- Brak opłaty
- Opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł wnosi się w kasie Urzędu Miasta i Gminy Chorzele lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Chorzele. Nr rachunku: 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001
- TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Jeden miesiąc, w sprawach szczególnie skomplikowanych dwa miesiące od dnia wszczęcia postępowania.
- TRYB ODWOŁAWCZY
- Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
- UWAGI
- Oryginały kopii załączonych dokumentów do wglądu.
- FORMULARZ DO POBRANIA