Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Zatwierdzenie podziału nieruchomości

Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1
tel. (29) 751 65 40
 
Zatwierdzenie podziału  nieruchomości

 

Organ właściwy: Symbol Sprawy:
Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele 6831
 
  1. OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
  • Tadeusz Topa, Wydział Rozwoju
  1. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
  • Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pokój Nr 2
  1. PODSTAWA PRAWNA (wymagania prawne)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 ze zm.)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663)
      IV. WYMAGANE DOKUMENTY
  • Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
  • Dokumenty potwierdzające prawo własności do dzielonej nieruchomości (kopia aktu notarialnego, kopia wypisu z rejestru gruntów, kopia wypisu z księgi wieczystej, kopia postanowienia sądowego).
  • Kopia decyzji o warunkach zabudowy bądź lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział.
  • Protokół z przyjęcia granic nieruchomości.
  • Mapa z projektem podziału z wykazem zmian gruntowych (jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w KW także z wykazem synchronizacyjnym ) – 4egz.(ilość egzemplarzy w zależności od ilości właścicieli).
  • Ew. pełnomocnictwo, jeżeli inwestor reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika.
  • Dowód wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 17 zł od złożonego dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jego odpisu, wypisu).
  1. OPŁATY
  • Brak opłaty
  • Opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł wnosi się w kasie Urzędu Miasta i Gminy Chorzele lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Chorzele. Nr rachunku: 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001        
  1. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
  • Jeden miesiąc, w sprawach szczególnie skomplikowanych dwa miesiące od dnia wszczęcia postępowania.
  1. TRYB ODWOŁAWCZY
  • Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem  Organu, który wydał decyzję w  terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
  1. UWAGI
  • Oryginały kopii załączonych dokumentów do wglądu.
  1. FORMULARZ DO POBRANIA
Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-27 00:00
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-27 12:44
Modyfikacja - Administrator BIP 2020-07-08 13:04
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 22 listopada 2024r. 01:46:34
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.