Informujemy wszystkich zainteresowanych, iż od dnia 01 05 2008 roku w Urzędzie Miasta i Gminy Chorzele istnieje możliwość realizacji spraw drogą elektroniczną
Kliknięcie w poniższy link spowoduje przekierowanie Państwa do strony, na której będą Państwo mogli złożyć drogą elektroniczną wniosek do
Urzędu Miasta i Gminy Chorzelach.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach
Aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na
Elektronicznej Platformie Usług Publicznych (ePUAP).
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konto jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu
a. Dyskietka 1,44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć
3MB.4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.