Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

Zawiadomienie

Zawiadomienie

o wszczęciu postępowania administracyjnego
        Na podstawie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), stosownie do art. 71, art. 72 ust. 1 pkt 1, art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 1, art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. – o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.)
zawiadamiam,
że na wniosek Inwestora: Pana Roberta Stryjewskiego z dnia 01.03.2024 r. (data wpływu do Urzędu – 07.03.2024 r.) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa budynku inwentarskiego o obsadzie łącznej do 27 DJP w miejscowości Rapaty Górki, gm. Chorzele, woj. mazowieckie”.
Ww. przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie działki o nr ew. 35, położonej w obrębie Liwki, gmina Chorzele.
Zgodnie z art. 64 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
  • Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Warszawie,
  • Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Przasnyszu;
  • Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie, Zarządem Zlewni w Dębe.
Wniosek wraz z dokumentacją inwestycji został wysłany do w/w instytucji w dniu 12.03.2024 r. celem uzgodnień.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 9 i 10 – Kodeksu postępowania administracyjnego strony mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania administracyjnego, poprzez możliwość przeglądania akt sprawy, a także możliwość wypowiedzenia się co do zebranych materiałów oraz zgłoszenia wniosków i żądań w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia. Przepisy art. 35 § 5 i art. 36 Kodeksu postępowania administracyjnego stosuje się odpowiednio.
        Zgromadzone w przedmiotowej sprawie materiały i dokumentacja dostępne są do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06 – 330 Chorzele, pok. nr 2, od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1530, tel. /29/ 751-65-52.
Załączniki:
Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zawiadomienie. Plik doc 17.82 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta i Gminy Chorzele
WytworzyłAdmin Admin - Admin2024-03-12
Publikujący Robert Osowski - Administrator BIP 2024-03-12 12:39
Modyfikacja Robert Osowski - Administrator BIP 2024-03-12 12:39
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 16 lipca 2024r. 20:51:20
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.