Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wydział Organizacyjny

 Refarat Organizacyjny  

 

Pracownicy:

Kierownik referatu, Sekretarz Miasta i Gminy Chorzele
Andrzej Kowalewski

Pokój nr 5
telefon: (29) 751 65 42
e-mail:
sekretarz@gminachorzele.pl

 

Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady Miejskiej, Komisji Stałych Rady Miejskiej i Jednostek Pomocniczych Miasta i Gminy Chorzele
Dariusz Licki  

Pokój nr 13

telefon: (29) 751 65 38

 

Stanowisko pracy do spraw zarządzania nieruchomościami

Łukasz Roman

Stanowisko pracy do spraw obsługi informatycznej Urzędu, promocji, kultury i sportu w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach oraz współpracy z organizacjami i mediami 

Krzysztof Szymaniak

 

 

Pokój nr 20
telefon: (29) 751 65 32

 

Pokój nr 20
telefon: (29) 751 65 32
e-mail: informatyk@gminachorzele.pl

 

 

Stanowisko pracy do spraw obslugi sekretariatu i spraw organizacyjno- technicznych

 Ewa Gacioch Jagaczewska  

Pokój nr 2
telefon: (29) 751 65 40

e-mail: ugchorz@poczta.com.pl

Stanowisko pracy do spraw kadr

Agnieszka Cichorska

Pokój nr 7
telefon: (29) 751 65 47

Stanowisko pracy do spraw informacji i obsługi interesantów

Magdalena Grabowska

Hall
telefon: (29) 751 65 36

 

 

 

 

 

Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-13 08:37
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Modyfikacja Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 21 listopada 2024r. 17:56:45
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.