Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wydział Organizacyjny

 Refarat Organizacyjny  

Pracownicy:

 

  Kierownik referatu, Stanowisko "Pełnomocnik do spraw informacji niejawnych"
inż Andrzej Kowalewski    

Pokój nr 16
telefon: (29) 751 65 42
e-mail:   
sekretarz@gminachorzele.pl

         

  Stanowisko pracy do spraw planowania przestrzennego, ochrony środowiska oraz inwestycji  
Stanisław Frączek

Pokój nr 5
telefon: (29) 751 65 44
e-mail:
inwestycje@gminachorzele.pl

         

 

 

 Stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych i kancelarii tajnej

Andrzej Goździewski

Pokój nr 22
telefon: (29) 751 65 42
   e-mail: 
zamowienia@gminachorzele.pl

         

  Stanowisko pracy do spraw oświaty, kultury i sportu

Wiesława Owczarek  

Pokój nr 20
telefon: (29) 751 65 49

         

  Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady Miejskiej

Dariusz Licki  

Pokój nr 18

telefon: (29) 751 65 36

  Stanowisko pracy do spraw informatycznych oraz promocji Miasta i Gminy Chorzele

inż Krzysztof Szymaniak   

Pokój nr 10

telefon: (29) 751 65 32

 Stanowisko pracy do spraw gospodarki gruntami i gospodarki mieszkaniowej

Stanisław Wiśniewski

Pokój nr 17
lefon: (29) 751 65 39
 

         

  Stanowisko pracy do spraw rolnictwa i gospodarki komunalnej

Dariusz Malinowski

Pokój nr 17
lefon: (29) 751 65 39

         

  Stanowisko pracy do spraw handlu, zdrowia i ewidencji działalności gospodarczej

Eliasz Kostrzewa

Pokój nr 17

telefon: (29) 751 65 39

Stanowisko pracy do spraw melioracji

inż. Karol Sznytka

Pokój nr 5

telefon: (29) 751 65 52

Stanowisko pracy do spraw funduszy unijnych

mgr Krzysztof Rzeszot

Pokój nr 14

telefon: (29) 751 65 48

2 stanowiska pracy palaczy c.o.

 

2 stanowiska pracy sprzątaczek 


 

Stanowiska pracy, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych bez ogłaszania naboru

 

 

Do zakresu działania Referatu Organizacyjnego należy:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu w zakresie organizacji pracy,
  2. obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Miejskiej,
  3. obsługa techniczna Rady Miejskiej,
  4. zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  5. prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół.
  6. przeprowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż.
  7. prowadzenie spraw nadzoru ogólnego nad przedszkolem i szkołami obejmującymi ich działalność w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych i finansowych,
  8. nadzór nad działalnością programową Ośrodka Upowszechniania Kultury,
  9. sprawowanie opieki nad zabytkami i współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków,
  10. wydanie Biuletynu Informacji Publicznej,
  11. obsługa i nadzór nad kserokopiarką,
  12. koordynowanie spraw w zakresie nadzoru i utrzymania dróg gminnych i miejskich,
  13. koordynowanie spraw w zakresie planowania przestrzennego, ochrony środowiska      i gospodarki komunalnej,
  14. prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz przygotowanie dokumentacji na jego sprzedaż,
  15. zapewnienie prawidłowego stanu podstawowej opieki lekarskiej świadczonej przez zakłady opieki zdrowotnej,
  16. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
  17. koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawiska patologii społecznej,
  18. prowadzenie doradztwa na temat dobrego prowadzenia gospodarstwa rolnego,
  19. umiejętności dokonywania zmian w produkcji w celu dostosowania się do sytuacji na rynku rolnym,
  20. realizacja ustawy o konserwacji urządzeń melioracyjnych,
  21. realizacja ustawy o zamówieniach publicznych,
  22. odpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  23. obsługa serwisowa komputerów,
  24. prowadzenie kompleksowej obsługi Biuletynu Informacji Publicznej i elektronicznego obiegu dokumentów,
  25. pozyskiwanie środków finansowych w formie dotacji i pożyczek z Wojewódzkiego i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz pozyskiwanie środków finansowych z wszelkich funduszy Unii Europejskiej jak również z wszelkich źródeł krajowych,
  26. prowadzenie księgozbioru urzędu, w tym zbiorów przepisów prawnych zamieszczonych w Dziennikach Ustaw i rozporządzeniach wykonawczych

Referat Organizacyjny używa symbolu „Or”.

Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-13 08:37
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Modyfikacja Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 31 października 2024r. 13:15:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.