Refarat Organizacyjny
Pracownicy:
Kierownik referatu, Stanowisko "Pełnomocnik do spraw informacji niejawnych" |
Pokój nr 17
|
Stanowisko pracy do spraw planowania przestrzennego, ochrony środowiska oraz inwestycji Stanowisko pracy do spraw utrzymania i nadzoru dróg Pokój nr 5 Pokój nr 5 telefon (29) 751 65 44
Stanisław Frączek
mgr Wojciech Borkowski
telefon: (29) 751 65 44
e-mail: inwestycje@gminachorzele.pl
Stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych i kancelarii tajnej Andrzej Goździewski Pokój nr 22
telefon: (29) 751 65 42
e-mail: zamowienia@gminachorzele.pl
Stanowisko pracy do spraw oświaty, kultury i sportu Wiesława Owczarek Pokój nr 15
telefon: (29) 751 65 53
Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady Miejskiej Dariusz Licki Pokój nr 18 telefon: (29) 751 65 36
Stanowisko pracy do spraw informatycznych oraz promocji Miasta i Gminy Chorzele mgr inż. Krzysztof Szymaniak |
Pokój nr 14 telefon: (29) 751 65 32 |
Stanowisko pracy do spraw gospodarki gruntami i gospodarki mieszkaniowej Stanisław Wiśniewski Pokój nr 3
telefon: (29) 751 65 39
Stanowisko pracy do spraw rolnictwa i gospodarki komunalnej Dariusz Malinowski Pokój nr 3
telefon: (29) 751 65 39
Stanowisko pracy do spraw handlu, zdrowia i ewidencji działalności gospodarczej Eliasz Kostrzewa Pokój nr 1 telefon: (29) 751 65 37
e-mail:
edg@gminachorzele.pl
Stanowisko pracy do spraw melioracji inż. Karol Sznytka |
Pokój nr 5 telefon: (29) 751 65 52 |
Stanowisko pracy do spraw funduszy unijnych mgr Andrzej Szczepański |
Pokój nr 10 telefon: (29) 751 65 48 |
2 stanowiska pracy palaczy c.o. |
|
2 stanowiska pracy sprzątaczek |
|
Stanowiska pracy, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych bez ogłaszania naboru |
|
Do zakresu działania Referatu Organizacyjnego należy:
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu w zakresie organizacji pracy,
-
obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Miejskiej,
-
obsługa techniczna Rady Miejskiej,
-
zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
-
prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół.
-
przeprowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż.
-
prowadzenie spraw nadzoru ogólnego nad przedszkolem i szkołami obejmującymi ich działalność w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych i finansowych,
-
nadzór nad działalnością programową Ośrodka Upowszechniania Kultury,
-
sprawowanie opieki nad zabytkami i współdziałanie w tym zakresie z konserwatorem zabytków,
-
wydanie Biuletynu Informacji Publicznej,
-
obsługa i nadzór nad kserokopiarką,
-
koordynowanie spraw w zakresie nadzoru i utrzymania dróg gminnych i miejskich,
-
koordynowanie spraw w zakresie planowania przestrzennego, ochrony środowiska i gospodarki komunalnej,
-
prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz przygotowanie dokumentacji na jego sprzedaż,
-
zapewnienie prawidłowego stanu podstawowej opieki lekarskiej świadczonej przez zakłady opieki zdrowotnej,
-
prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
-
koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawiska patologii społecznej,
-
prowadzenie doradztwa na temat dobrego prowadzenia gospodarstwa rolnego,
-
umiejętności dokonywania zmian w produkcji w celu dostosowania się do sytuacji na rynku rolnym,
-
realizacja ustawy o konserwacji urządzeń melioracyjnych,
-
realizacja ustawy o zamówieniach publicznych,
-
odpowiedzialność za zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
-
obsługa serwisowa komputerów,
-
prowadzenie kompleksowej obsługi Biuletynu Informacji Publicznej i elektronicznego obiegu dokumentów,
-
pozyskiwanie środków finansowych w formie dotacji i pożyczek z Wojewódzkiego i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz pozyskiwanie środków finansowych z wszelkich funduszy Unii Europejskiej jak również z wszelkich źródeł krajowych,
-
prowadzenie księgozbioru urzędu, w tym zbiorów przepisów prawnych zamieszczonych w Dziennikach Ustaw i rozporządzeniach wykonawczych
Referat Organizacyjny używa symbolu „Or”.