Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informujemy, że od 01.04.2012r. istnieje możliwość komunikacji z Urzędem w nowy sposób - za pośrednictwem platformy e-urząd wdrożonej w ramach projektu "e-Chorzele Urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier" zrealizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Platforma e-Urząd umożliwia Państwu o wiele więcej, niż tylko możliwość złożenia pisma drogą elektroniczną. Po założeniu konta będą Państwo mogli obserwować cały "cykl życia" Państwa sprawy w urzędzie - informacje o osobie zajmującej się jej realizacją, przewidywany termin załatwienia oraz drogą elektroniczną uzyskac odpowiedź.

Platforma e Urząd dostępna jest pod adresem:

esp.gminachorzele.pl/edicta-esp/

zachęcamy Państwa do zakładania kont i kontaktów z Urzędem Miasta i Gminy

 

Nadal aktualny pozostaje dotychczasowy sposób kontaktowania się z Urzędem poprzez platformę ministerialną e-PUAP

Kliknięcie w poniższy link spowoduje przekierowanie Państwa do strony, na której będą Państwo mogli złożyć drogą elektroniczną wniosek do Urzędu Miasta i Gminy Chorzelach za jej pośrednictwem
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach na platformie e-PUAP  

 Aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na

  Elektronicznej Platformie Usług Publicznych (ePUAP).
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konto jest bezpłatne 

 

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu
(7:30 – 15:30) do Sekretariatu instytucji mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Stanisława Komosińskiego 1 w Chorzelach na następujących nośnikach danych:
    a. Dyskietka 1,44 MB
    b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    c. Płyta CD, DVD

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

3. Akceptowalne formaty załączników to:
    a. DOC, RTF
    b. XLS
    c. CSV
    d. TXT
    e. GIF, TIF, BMP, JPG
    f. PDF
    g. ZIP

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2010-04-08 12:19
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2010-04-08 12:19
Modyfikacja Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2010-04-08 12:19
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 05:22:24
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.