Kliknięcie w poniższy link spowoduje przekierowanie Państwa do strony, na której będą Państwo mogli złożyć drogą elektroniczną wniosek do Urzędu Miasta i Gminy Chorzelach za jej pośrednictwem
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach na platformie e-PUAP
Aby można było złożyć wniosek do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na
Elektronicznej Platformie Usług Publicznych (ePUAP).
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konto jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30 – 15:30) do Sekretariatu instytucji mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Stanisława Komosińskiego 1 w Chorzelach na następujących nośnikach danych:
a. Pamięć masowa USB 2.0
b. Płyta CD, DVD
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
3. Akceptowalne formaty załączników to:
a. DOC, RTF
b. XLS
c. CSV
d. TXT
e. GIF, TIF, BMP, JPG
f. PDF
g. ZIP
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.