MENU GŁÓWNE
Dostępność
RADA MIEJSKA
BURMISTRZ
URZĄD
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE/ POMOCNICZE
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
FINANSE I MIENIE
POLITYKI I PROGRAMY
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
OCHRONA ŚRODOWISKA
WYBORY
INNE
Spisy
PLAN OGÓLNY GMINY
Preferencyjna Sprzedaż Węgla
Jesteś tutaj:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
mgr Sylwia Drężek
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
06-330 Chorzele
ul. Stanisława Komosińskiego 1
pokój nr 24
Do obowiązków Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należą:
-
Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz propozycji do planu pracy Urzędu,
-
Opracowanie projektów programów gospodarczych i budżetu Miasta i Gminy
-
Przygotowywanie do podpisu Burmistrza projektów decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń.
-
Rozpatrywanie skarg i wniosków radnych i obywateli, interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji;
-
Wykonywanie zadań z zakresu obronności i obrony cywilnej;
-
Współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego;
-
Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań;
-
Przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań
-
Współdziałanie z organami samorządowymi i organizacjami społecznymi działającymi na terenie Miasta i Gminy;
-
Opracowywanie zakresów czynności dla pracowników poszczególnych stanowisk pracy w Referacie;
-
Prowadzenie akt stanu cywilnego na podstawie przepisów prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego dotyczące narodzin, małżeństwa oraz zgonu;
-
Przyjmowanie oświadczeń wolio wstąpieniu w związek małżeński, wyborze imienia dziecka, powrocie do poprzedniego nazwiska, uznaniu dziecka;
-
Prowadzenie skorowidzów akt stanu cywilnego oraz wydawanie odpisów tych akt.
-
bieżący nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Referatu.
-
wykonywanie wszystkich innych poleceń wydanych przez Burmistrza i bezpośrednich przełożonych.