Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wniosek o wydanie zaświadczenia
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1
tel. (29) 751 65 40
 
Wniosek o wydanie zaświadczenia 
 (Nazwa sprawy)
 
Organ właściwy: Symbol Sprawy:
Burmistrz Miasta i Gminy Chorzele 5345
 

OSOBA ODPOWIEDZIALNA:
Tomasz Filipowicz, Referat Spraw Obywatelskich

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
 
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pokój Nr 23
 

PODSTAWA PRAWNA (wymagania prawne)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 23),
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 657),
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z  2016 r. poz. 1827),
 

WYMAGANE DOKUMENTY
  •     Dowód osobisty, a w przypadku jego braku – inny dokument tożsamości.
  •     Wniosek o wydanie zaświadczenia.
  •     Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
  •     Tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania          informacji o ilości osób osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania    osób w lokalu).
OPŁATY
 
  • 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia.
  • 17zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku gdy osoba działa przez pełnomocnika).
Opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł wnosi się w kasie Urzędu Miasta i Gminy Chorzele lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Chorzele. Nr rachunku: 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Czynność wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego jest wykonywana niezwłocznie w chwili zgłoszenia
 

TRYB ODWOŁAWCZY
Do 7 dni.
 

UWAGI
  • Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 poz. 23) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
  • Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
 
Podmiot publikujący
WytworzyłAdmin Admin - Admin2017-07-24 00:00
Publikujący - Administrator BIP 2017-07-24 13:51
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 22 listopada 2024r. 03:17:59
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.