Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pokój Nr 2
PODSTAWA PRAWNA (wymagania prawne)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości.
Dokumenty potwierdzające prawo własności do nieruchomości (kopia aktu notarialnego, kopia wypisu z rejestru gruntów, kopia wypisu z księgi wieczystej, kopia postanowienia sądowego).
Dane o położeniu obiektu wraz z naniesionym wejściem do budynku (kopia mapy zasadniczej, kopia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej budynku, kopia projektu zagospodarowania działki).
Ew. pełnomocnictwo, jeżeli inwestor reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika.
Dowód wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 17 zł od złożonego dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jego odpisu, wypisu).
OPŁATY
Brak opłaty
Opłatę za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł wnosi się w kasie Urzędu Miasta i Gminy Chorzele lub na konto Urzędu Miasta i Gminy Chorzele. Nr rachunku: 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Jeden miesiąc, w sprawach szczególnie skomplikowanych dwa miesiące od dnia wszczęcia postępowania.